Son adet tarihi 13 aralık. Testim pozitif çıktığında HCG 75.55 idi. Sonraki kontrolde 1461 geldi ancak kese görünmedi. 1461 gelen gün değerimin normal şartlarda 1200 civqrı olması gerekiyordu. Normalden yüksek geldi. Şuan 5+3 görünüyor ancak kese görünmedi. Pazartesi tekrar kontrol var. 1 hafta geçmiş olacak. Kese görünür mü yoksa dış gebelik mi sizce?