Bu anı ne zamandır bekliyordum son 99 a düşüyoruz gece itibariyle şükür. Sezaryen olacağım için dr Nisan ayının 15-18 arası doğum dedi 38.hafta aslında ben bayramdan sonra olsun istiyordum ama o zaman günü geçebilir riskli dedi dr. Var mı aranızda bu günlerde doğum yapacak?