Gulsahhhhh bende dehşet hastayım Boğaz ağrısı için zencefil sıcak süt ıhlamur içiyırum gece gıcık tutarsa pastil atıyorum , burun tıkanıklığı için bebenin deniz sularından çaldım otribebenin bide burun kenarlarına nane yağı.. gün içindede çorbalar felan ama gece yine berbat durumdayım 11-12 gibi ağırlaşmaya başlıyorum 3-4 gibi nefes alamıyorum 😔 banyo yapmak da çok rahatlatıyor aklında bulunsun 👍🏻