Ballisi533 Yagmursnr pazartesi vericem durumaa göre degerlendırcek hoca biraz daha düşüş olmussa salar mı beni bilmem umarım cıkartır ama cok bunaldım cnki
Yagmursnr @Ballisi533 ben verdim safra asidi testini sonucuda çıktı referans aralaginda çıktı ama ast alt testi yapılacakmış pazartesi günü duruma göre çıkış alabilirmisim.
Yk6321 Allahim insallah benim başıma da gelmez birinci gebeligimde yasadim bu ikinci gebelik . Öyle bir durum olursa yatış olsa iki yaşındaki oğlum ne olacak onun derdine düştüm yavruma kim bakar nasil olacak kimsem yok yanimda ailem uzak😔
Medalogg bahtsizbedevi yani ben öyle yaptım hap ile nts yapıyorlar sürekli ama doktoruna danış ben sordum ekstra yapacağınız bisey varmi 37.ci haftaya kadar böyle devam edeceğiz hap tedavisi ile dedi bende çıktım hastaneden haftada 1 kan verdim değerlerim normaldi hep 36 hafta acilmam oldu değerlerimde yükseliyordu aldılar bebeşimi
Yagmursnr @Yk6321 benim evimde bekleyenim olmadığı halde zor senin bide yavrun varmış inşallah çıkmaz yaşamazsın böyle birşey ama bence yediklerimizle de alakalı. Baharatlı ve yağlı yiyecekler yapiyo diye düşünüyorum.
Yagmursnr @Medalogg doğduğunda sağlık durumu iyimiydi peki bebeğinizin. Kuvezde kaldınız mı yoksa çıkış yaptıniz mı hastaneden.
Medalogg Yagmursnr zaten ciğer geliştirici yapıyorlar 36 da doğdu çok şükür bizim ayrı sağlık sorunları vardi biz amaliyat geçirdik ama kolestaz ile ilgili Bi problem yaşamadık çok şükür küvez falanda görmedik biz
Yagmursnr @Dmrsld sadece kasintim vardı baharatlı yediğimde artan geceleri de oluyodu. Doktoruma söyledim kan istedi.