Iremnurrmemis23 Parlaaa bilmiyorum canım yazmazlar bence eczaneden ödünç al ben geçen öyle yaptım 200 tl verdim sonra gidip yazdırdım kız paramı geri verdi o şekilde yapıyorlar aslında
TTtutku Parlaaa evet yazdırdım yapmazlarsa bile serum taktırın hatta şöyle yapın siz şiddetli bulantı için gidin damardan zofer yapıyolar zaten oda baya saatler iyi geliyor orda doktora yazdırırsın yazmazsada pazartesiye kadar acile git her gün serum tsktır
Haticepkr01 Eczaneye de rica edebilirsiniz pazartesi yazdıracağım diye kabul ediyorlar genelde parayı verirsiniz reçeteyi götürünce geri verirler ben öyle yapıyorum hafta sonuna denk geldiği zaman