irem01 Gs_ggsss canım öncelikle bende bu ay hiç akıntı olmadı yumurtlama olmadı diye düşündüm hatta. Son bıkac gündür hafif şeffaf akıntı var. Göğüs hassasiyeti var. Kasıklarımda ve belimde bıkac gündür sızı şeklinde ağrı var ama şiddetli değil. Bir de yorgunluk halsizlik var sürekli. Bulantı sadece bir defa oldu sonra hiç olmadı
busbusveduru Gs_ggsss canım 4,70 beta hcg çıktı ise yükselmiştir belki keşke kan verebilsen bugün merak ettim bende 🙈🙈 pazartesi ver bakalım kanı inşallah güzel haberleri ver bize de 🙏
Ruhsuz busbusveduru beta 1,20 üzeri 1 veya 2 haftalık hamilelik demişti doktorum,siz adetten kaç gün önce yaptınız
busbusveduru Ruhsuz canım benim 2 hamileliğimde de 200 küsürlerde öğrendim. Beta hcg değerinin referans aralığı 5 ve üzeri oluyor. Ama doktor söylediyse elbet vardır bir bildiği. Ben hiç o kadar erken kan vermediğim için bilmiyorum ikisinde de regl den 2 gün sonra verdim.
Ruhsuz Gs_ggsss evet canım öyle demişti bu olayın erken döllenmesi geç döllenmesi oluyor duymuşsundur ,Rabbim gönlüne göre versin canım 🤲❤️Güzel haberler alıp paylaşmayı nasip etsin İnşAllah 🤲
busbusveduru Gs_ggsss çıkar tabi regla 2 gün kalmış, erken gebelik testlernddn alırsan kesin çıkar 🥰 beta hcg 10 ve üzerini gösteriyor çoğu gebelik testi, senin eğer gebelik varsa 10 u geçmiştir çoktan 🥰
Eloweim Gs_ggsss çok tatlısınız hayır hamilelikle alakası yok su içmenin kendinizi bu kadar yormayın lütfen allah en doğru zamanda nasip eder içinizi rahat tutun 🌺🥹pozitif olmak bu işin temeli. Yaşadığınız zaman dilimini kendinize zehir ederseniz sadece süreci geciktirirsiniz
Ruhsuz busbusveduru benim kayıplarım çok olduğu için erkenden test yapıyordum o yüzden demişti doktorum