Esra_57 Kızlar tokluk şekerim 116 çıkmış 70 ile 106 arasında olmalımış değer pazartesi sonuçlarımı göstericem ama içine kurt düştü bilen var mı diyet ya da başka bir şey önerir mi doktor başına gelen var mı
Bta Bende günlük ölçüm yapıyorum sabah ac karnına yemeklerden 1 bck saat sonra ölçüyorum en son olctugmde 106 cıktı normalmi acaba yemekden 1 saat sonra?