Kızlar selam 6+2 deyim hiç bulantım olmadı sancımdq hiç olmuyor bu normal mi maşallah demelimiyim en son geçen hafta cuma doktora gitti herşey yolunda dedi doktor sadece keseyi gördük ama 2 hafta sonra gel kalp atışlarını dinleyelim dedi kan verdim vitaminlere baktı bol su iç dedi sadece ama yorumları okuyorum herkes sancılı ve bulantılı geçiyor diyor cevap verin bacılar.