Merhaba arkadaşlar,
Sonunda bende yazıyorum. 38+2 de aniden gece 4 de suyum geldi ve hastaneye gittik. Zaten rahim ağzı yetmezliğinden erken doğum riskim vardı. Son kontrolde 2 cm açıklık vardı. Hastaneye gittiğimde saat 4.30 3 cm açıklığım vardı doktora haber verdim. Hiç sancım yoktu hatta nişan da gelmemişti. Daha sonra yürüyüş yaptım. Doktorumun geleceği saati bekledim. 8.30 da doktorum geldi ara ara nadiren sancılar geliyordu ama asla dayanılmayacak gibi değildi. Doktor baktı 5 cm açıklığın var öğlene doğru doğar dedi. Suni sancı verdi onu verdikten sonra sancılar gelmeye başladı ve nst ye bağladı. Nst ye bağladığı için sancıyı yatarak karşılamak zor geldi bana açıkçası. Ayakta ve yürüyüş yaparak gelen sancı daha kolay geçiyor. Doktor ara ara gelip baktı ve suni sancıyı kesti çok kısa sürede 8 cm olmuştum.Kendi sancılarım da sıklıkla gelmeye başladı ve 10 cm olmuştu saat 10 du doğumhaneye gittim. Sancı geldikçe ıkınmamı söyledi doktorum. Onun söylediklerine harfiyen uymaya çalıştım ama bazen zorlanmadım da değil. 10.12 de kızım doğdu ve o kadar rahatlıyorsunuz ki bir de plesanta geldikten sonra hiç sancı yaşamamış gibi oluyorsun bebeğin ağlama sesi belki dünyada duyduğunuz en güzel ses. Onun iyi olduğunu gördüm ve ten tene temas sağlandı bebiş sesimi duyunca sustu o kadar güzel bir an ki. Çok az kesi attı ama uyuşma sorunu vardı. O yüzden dikiş atılırken hissetim ve dayanmadığım için ameliyathane anestezi vererek dikim yapıldı. Çok az bir dikiş atıldı. Bebek benden önce odaya çıktı. Ayıldığımda gördüğüm en güzel manzaraydı kendisi. Rahim ağzı yetmezliği yüzünden erken doğacağı sandığımız bebeğimiz, streste girdiğim o dönemler bitmiş hatta rahimin erkenden açılması doğumun kısa süre de tamamlanması avantajını bana getirdi. Hatta doktorum sen hiç sancı çekmedin çok kolay bir doğumdu şanslıydın dedi. Çok şükür bu süreç bizim için tamamlandı. Umarım herkes dilediği gibi bir doğum yaşar bebekler sağlıkla dünyaya gelir 🤲🏻