Dacmnt amin inşallah hepimiz sağlıklı hayırlı evlat sahibi oluruz inşallah 🙏🌸 kuzum ilk başta ben zorlandım iğne fobim vardı ama daha 1 ay olmasına ragmen çatır çatır vuruyolar hatta benim bile vurmaya cesaretim oluşmaya başladı düşün yani. Şimdilik eşim vuruyor çalışırkende yakın sağlık ocagı var oraya gidiyorum. İğne saati çok çok önemli sadece 15 20 dakika geciktir öyle durum olursa. Kanamam var benim kahverengi ama yerleşme kanamasıymıs hemen acile doktorumuza gittik. Yinede önlem amaçlı progestoçan iğne vurdular. Doktorda çok önemli Allahın taktiri tabiki ama ben ilk bebeğimi doktorun biçok hatasından kaybettim. Onun dışında iğnenin ilacın yan etkisi yok. İğne penisilin gibi yakıyor ama vurmadan önce buz uygula o zaman çok az hissediyosun. Sabah iğneni vuruyosan gece coraspirininş iç yani arada saat farkı olsun