Kızlar 15+5 gebeyim kasıklarımda son 4 saattir ara ara ağrı var. Az önce tuvaletteyken baktım çok küçük birleyen düşmüş sildiğimde de çok kötü kokulu ve böyle sümüksü yapıda çok hafif pemelikte bişet vardı doktorum dinlen bol su iç geçmezse bakalım iltihapta olabilir dedi bu durumu yaşayan var mı mantar vs de yapar mı