Hnfe_sltan0332 sağlık ocağında yazdırmaya gittim cuma günü ebem sadece gebelik tanısı yazmadığı için alamadım geri gidene kadar da ebe gitmişti ordan öylece kaldım ,bulgur falan dün yedim çok kötü oldum valla artık deney hayvanı gibi oldum biseyleri koklarayak yedikten sonra 10 saniye gecirerek tepki yoksa yemeye başlıyorum😂 acınacak haldeyim su anda ,acaba herhangi bir kadın dogumcuya gitsem reçeteli yazar mi