Mihri_34 Kızlar devlet hastanesinde doğum nasıl isteğe göre sezaryen oluyor mu deneyimlerinizi paylaşırmısınız
Merveozdemrr Mihri_34 ben de devlet hastanesine gidiyorum isteğe bağlı sezeryan olmuyor sancın olmadığı sürece 40 ı bekliyorlar benim Salı günü doluyor o zaman gideceğim suni verecekler eğer ki olmazsa ancak sezeryan
irem9797 Mihri_34 isteğe bağlı sezryan olmuyor eğer bi sıkıntı yoksa normal dogumda ısrarcılar ben şehir hastanesinde sezrryan oldum oda mecburi aldılar
Hamideersin Merveozdemrr 41i bekletiyolar değil mi bana 41i bekletirler dediler gözüm korktu açıkçası benim de haftaya cumartesi doluyor 40 haftam
Merveozdemrr Hamideersin bana dedi 5 gün daha bekliyoruz normalde gel bakalım ben de istemiyorum beklemek söyleyeceğim Salı günü dolduğunda gidip direk doğuma alsın
Hamideersin Merveozdemrr bence de beklemek riskli ve gereksiz sonuçta 41 olunca da suni vercekler yine versinler aynı kapıya çıkıyor çocuğun gelişimi tamamlanmış sonuçta