Gulay07 4+6 gebeyim 3 gündür pembe kırmızı arası lekenmelerim var fitil ve iğne verdi doktor ama 2 gün oldu geçmiyor bu tarz olay yaşayan varmı tahmini ne zaman kesilir lekeler
Iscn Gulay07 ilk gun bende de oldu bir hafta once yanı 5. Haftadayız şuan kırmızıydı ıkı gun sonra pembe kahve geldi sonrakı gun kahve ve bitti bi 4 gun sürmüştür beta yukseldiği için ben hiçbsy kullanmdm doktorumda vermedi yerleşme kanaması diye
Sudeuzum Gulay07 bende de iki gündür leke var dün doktora gittim acile normal dedi ama insan korkuyor
Gulay07 Evet benimde beta yükseliyor ama progestan ve proluton iğne verdi düşük önleme amaçlı inşallah benimde geçer peki siz keseyi gördünüz mü