Fatma63_41 Hanimlar normalde tahlillerim iyi çıkardı gebelik boyunca bu son sağlık ocağı randevum kısmet.olursa doğum yapacağım şubatın ilk haftası bu seferki tahlillerim böbrek değerlerim kreantinim baya düşük urikasit yüksek sizinde öyle oldumu son aylarda
tekmile_34 Fatma63_41 benimde öyle 35 haftalık urik asit yüksekliği var ne demem oluyor dr yatis önerdi