Mr29 Merhaba arkadaşlar bugün 7+1 deyiz ara ara sağ kasığım da saniyelik bir batma olurdu ama bugün sabahtan beri sadece belim de çok ağrı var kasığımda batma hissi kalmadı mide bulantım hala devam ediyor sizce normal mi endişelenmem
Novamomy Mr29 ay benim de öyle baya korkuyorum bende arada batma hissi oluyor eskisi kadar kasık ağrısı kalmadı ve bel ağrısı oluyo bende korkuyorum bı şey mı oldu diye 🙈
ST55 Bizde bugün 8+0 olduk kasık ağrılarım benimde 7. Haftamda bitmişti, endişe duymayın yerleşme ağrısıydı 🥲
ST55 Novamomy aynı şekilde benimde zaman zaman oluyor ama daha hafif ve kısa mesela regl tarihim geldi o dönemde kasık ağrılarım oldu bu da normalmiş 🥲♥️
Mr29 ST55 6.hafta da başladı kusmam hiç olmadı ama sürekli midem bulanıyor geçmekte bilmiyor herşeyden tiksindim