Turkanorx11 Kizlar 4+3 haftalik hamileyim adet günüm bu gün belimde ve karnımın aşağilarinda adet sancilari oluyor Akintim var ama şəffaf Çok endiseleniyorum İlk gebeliyim kürtaj oldu Boş gebelik yasamisdim
Edafmo Gebeliğin ilk zamanlarda kasıklarda ağrı regl sancısı gibi ağrı bende yaşamıştım doktorum normal demişti ama senin bir tane kaybın var senin için de normal mi bilemiyorum canım