busrabay1_0 gülüm ben 38+0 da doğum yaptım 3060 gr doğdu 😄 şuan çok şükür gayet sağlıklı. Çok kilo çok sağlık değil ki. Doktor alt sınırı biliyor zaten herhangi bir tehlike olsa söyler zaten. Ayrıca doktor söyleyince için rahatlamıyor da burdaki 2-3çocuklu anneler söyleyince mi için rahatlacak. O doktor günde kaç tane bebek kilosu görüyor ve profesyonel yani.