Aybukeakar Mervecalisk sutun gelmezse tabi ki vermelisin ac mi kalsin yavrucak sutun az olsa da once emzir ardindan 30 cc mama ver bazen sutun tek basina yetmeyebiliyo ben ilk cocugmda oyle devamm ettim
Svalpydn35 Mervecalisk sarılık olmasından iyidir.sutun gelmezse tabiki mama verilmeli… Bnm üçüncü gün sütüm indi o yüzden üç gün bebek aç mı dursun ebeler mama başladı( devlet hastanesi ve sezeryan oldum özel hastane değil belirtmek isterim)
SebnemRasit Mervecalisk zaten misina gibi bişeyle şırınga aracılığıyla seni emerken veriliyor. Öyle yaptır biberon kullanma. Ama sütün gelmezse verdir ama gelmeye başlayınca hemen kes mamayı çünkü bebeğin denseni çok bozuyor
Happycatt Canım sırf mama vermemek için biberon almamayı düşünüyorum önceliğimiz anne sütü olmalı sende hemde mamaya yeltenme ☺️