mommyily Kızlar herkese merhaba öncelikle inşallah 8 haftalık olucaz ama aşırı iştahsızlık var kendimi çok suçlu hissediyorum yemediğim için ama azcık yiyorum sonra midem almıyor bulantım oluyor ara ara normal mi bu durum kendimi kötü hissetmeye başladım
Sbry98 mommyily inanın aynı durumdayız 6 haftalık hamileyim mide bulantımdan hiç birşey canım istemiyor tam gelişme sürecinde yemediğim için o kadar kendimi suçlu hissediyorum ki elimde olan birşey değil iştahım hiç yok 🥺
minikkus1 mommyily ilk 4 ay ne yediysem kustum. şu an 30. haftadayız bulantılarım bittiği için şükrediyorum ama bu kez de tokluk hissi çok fazla. yine de bebeğimin sağlığı ve kilosu gayet iyi çok şükür. o yüzden endişelenmeyin. 64 kiloydum hamile olduğumu öğrendiğimde 70 kilo olmuşum 30. haftamızda
mommyily Sbry98 ilk 3 ay bebek anne karnından besleniyor diyorlar ama yinede ben çok üzülüyorum hem aşırı iştahsızım hemde vicdan azabı çekiyorum napıcaz biz 🥺
mommyily Yagmurrr98 ilk 3 ay anne karnından mı besleniyor peki elimden geldiğince yemeye çalışıyorum ama yiyebildiğim kadar 🥺
Yagmurrr98 mommyily Yok canım ilk 3 Aydan sonra bizden besleniyor bana doktorum dedi bunu sürekli kusuyordum o haftalarda ben serumla ayakta kalıyordum bana bebeğin senden beslenmiyor korkma dedi
Sbry98 mommyily İnanın bu dönemde o kadar iştahlı yiyen anne adaylarınıda gördükçe içim içimi yiyor, gece gündüz mide bulantısından o kadar yoruldum ki hiç birşey yiyemiyorum bilmiyorum inşallah bizimde iştahımız açılır 🥺
Yagmurrr98 mommyily Nasıl besleniyorlar pek fikrim yok ama bizim yediklerimizden etkilenmiyorlarmis.o haftalarda
mommyily Yagmurrr98 ay iyi o zaman yiyemediğim için çok huzursuzdum biraz içim rahatladı yine elimden geldiğince yiyorum çok teşekkür ederim 😍❤️
mommyily Sbry98 inşallah canım valla ben aşırı iştahsızım vicdan azabı çekiyorum bu yüzden ama 3 aydan sonra etkiliyormuş sanırım bebeği bu yüzden içim rahatladı biraz inşallah bizimde açılır iştahımız bir an önce 🥺
Happycatt İlk 3 ay yemek yiyememiştim doğru düzgün ama 3. Aydan sonra bpğazım bi açıldı bulantılarım kesildi yedikçe yiyorum 😃
mommyily Happycatt maşallah şuan ben çok iştahsızım dediğiniz gibi 3 aydan sonra iştahım açılır inşallah sabırsızlıkla bekliyorum böyle kendimi kötü hissediyorum 🥺❤️
mommyily minikkus1 ister istemez kötü hissediyorum kendimi sonra diyorum ki normal bi süreç sanırım bu geçecek yani inşallah iştahımın açıldığı günü iple çekiyorum 🥺
Pnr_KMRC1 mommyily biz 8 haftalık olduk bugun bendede iştah sıfır yesemde zevkle yiyemiyorum ama iki saatte bir mecbur yiyorum açlık hissim hiç yok sırf ayakta kalmak için yiyorum ilk 3 ay bebek annenin depolarından besleniyor o yüzden üzülmeyin ama kendiniz için azda olsa yemeye çalışın yanlız değilsin 💐🧿🤗
mommyily Pnr_KMRC1 hiç yemiyor değilim elimden geldiğince yemeye çalışıyorum sadece çabuk doyuyorum bazen de mide bulantım oluyor çok yiyesim gelmiyor inşallah bir an önce açılır iştahım 🥺❤️