rncst ben 37+3 deyim ve bugün karar verebildim ismine ğ,ö,ü gibi genel alfabede bulunmayan harfler olmasın, kısa olsun, her dilde söylemesi kolay olsun, babasının beğeneceği isim olsun derken bu güne kaldım 🤣 çok şükür bu stresten kurtuldum inşallah sen de gönlüne göre isim bulursun 🥰