Gizem3544 Bebeğinin adı Atlas olan yada tanıdığı atlas adında bebekleri olan kızlarımıza soruyorum karakter olarak nasıllar huyu suyu mizacı derler ya hani ?😅 isim karakteri etkiliyor diyorlar ya ne kadar etkiliyor acaba merak ediyorum 😅
mommyily Gizem3544 hiç tanıdığım yok o isimde ama bu sene baya koyan var o ismi sadece onu biliyorum 🥰
CmreKsidar Gizem3544 arkadaşımın oğlunun adı genel sakin bi cocuk aşırı yaramaz değil çok tatlı ama dün saksılarımın içinde araba sürdü bütün ev toprak oldu bi arada geldiğinde bütün çiçeklerimin toprağını elleriyle atmıştı yine her yer toprak olmustu suan küçük anlamıyor ama bilemiyorum 😂😂 arkadaşım koymasa oğlum olunca bende Atlas koyardım
Deletedmom_69 Komşumun bebeğinin adı atlas daha şimdi aradı sesim çok geliyo mu durmuyo sürekli ağlıyo yoruldum diye 😅
mommyily Gizem3544 konudan alakasız ama sizde yeni mi hamilesiniz yani 1. Trimesterde misiniz ? Biraz iştahsızlık var bende korkuyorum normal mi acaba ?
Gizem3544 mommyily yok ben 2.trimesterdayım ama bildiğim kadarıyla ilk 3 ay iştahsızlık olan kişiler olabiliyormuş gayet normalmiş endişe etmeyin ilk trimester geçince herşey düzene giriyor☺️
Gizem3544 CmreKsidar ya ahahha aslında ufak tefek yaramazlıklar olabilir ama aşırı huysuz sürekli ağlak mızmız bir çocuk değil sanırım değil mi 😄
Gizem3544 mommyily korkma canım ben normal diye biliyorum yine hekimine danış sen tabi ama endişe edicek birsey yok diye düşünüyorum çok duydum başlarda böyle şeyler yaşayan..