kardelen_07 lekelenmelerim oldu gebelik basinda ve 19ncu haftalarda ilk haftalarda progestanla basladim sonra igne vuruldum biraktim sonra tekrar igne olmaya basladim, yani inan tam anlamiyla bilmiyorum, düşük riskinden dolayi erken gelme ihtimalinden dolayi sanirim igne vuruluyorum,, dr agzindan kerpetenle laf aldigimiz icin, alanindada iyi oldugundan bi bildigi vardir diorum.. ilk oglumdada igne olmustum ama ilk haftalarda bu gebelikte hep oluyom. Esimle Kan uyusmazligimizda var bizim