Bat 27. Çok ihtimal vermesem de içimde minicik bir umut var. Heveslenmeyeceğim bu ay dedim yine negatif görüp üzülmemek için. Ama elimde olmadan umutlanıyorum. İştahım çok açık, şişkinliğim var. Normalde sivilcem olur bu dönemlerde. Şu an yok. İnşallah o ay bu aydır diyorum ama çok da heveslenmek istemiyorum. Hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah 🌸