ayla__ busragundogan3437 benimki normal doğum du normalde ama bebeğin başı ve kilosu çok olduğu için sezeryana karar verdik doktorum doğum travması yaşamanı istemiyorum dedi yirtigin çok olacak dedi eşimde hemen sezeryan olsun dedi yarına gün aldık işte 🥲