bebegim 4 günlük yeterince de emiyor sık sık emziriyorum fazla gelince kusuyor normal olarak fakat göğüslerim cok cabuk doluyor tas gibi oluyor dün esimi göğüs pompası alması icin gönderdim biraz sağdım rahatladım sağdığım sütü dolaba attım ama annem kalsın verme biberona alışır diyor kimisi de o süt çok değerli tüm alması gereken vitamin onda mutlaka ver diyor napacagımı sasırdım biberon kullansam meme reddi yasar mıyım sık sık sağmıyorum sadece geceden sabaha kadar aşırı sertlesme yasıyorum tecrübeli anneler siz bu durumda ne yaptınız