siyahinci3 balporsuguu bende bugun nst videosu izlemistim kaan kocatepe hocanın alt tarafta yukselme olursa sanci var demekmis ust taraf benegin kalp atislari imis
balporsuguu kuzeyinannesi- doktor acikliga bile bakmadi eve gonderdi,artarsa gel dedi hicbisey anlamadim