Aybarsmomd Kizlar selam. Dün sağlık ocağında gebe izleme gittim. Kan sonuçlarımda TSH yüksek çıktı. Tiroid değerlerime ilk hamile kaldığımda baktirmistim normaldi ama şimdi 20. Haftada yüksek çıktı. İlaç başlandı. Bu durum Başına gelen varmı?
Merve7 Aybarsmomd benim ilk bebeğim de çıktı yüksek ve emzirme bitene kadar hep takip edildi ilaç kullandım. Ve hatta hamileyken iyotlu su bile vermişti doktor. O değeri dengede tutmak çok önemli hamileyken aksatma lütfen ilaçlarını
Mhtpflz Aybarsmomd benimde gebelikte çıktı bende ilaç başladım ilacın bi zararı yok canım asıl içmezsek zararı olur
Merveincim Aybarsmomd benmde gebeliğimde Tsh yüksekti her ay kan vererek doktorum sonucuma göre ilaç dozunu ayarlıyor. Korkmadan kullanın Kİ doktorunuz öneriyorken başka düşüncelerle kafanızı karıştırmayın. İlacı düzenli kullanmanız Sizin ve bebeğiniz için önemli
Seysey Benimde 20. haftalarımda başladı 34. haftadayım hala ilaç kullanıyorum bi ara 6 küsürleri gördü şuan 2 küsürlerde doktor ona rağmen ilaca doğuma kadar devam dedi