Semanurrrr13 normal doktorlar ve ebe ekibi vardı ama stajer olduklarını düşünmüyorum hepsinin ayrı görevi var biri kesiyor biri iğne yapılcaksa onu yapıyor biri doğum yaptırıyor biri dikiş atıyor bebek hemşiresi bide temizlik görevlileri vardı yardımcılar falan zaten aynı odada doğum yapılıyo orda ölçümler falan herşey oluyor