Asyaam28 bende 35+3 teyim. Karnım agriyor diyerek gittim, ilk idrar tahlili istedi. Enfeksiyon erken doğumu tetikliyor en çok ondan korkuyoruz dedi. Bende çok şükür enfeksiyon yok ama sancım olduğu için bana da verdi progestan. Doğumu durdurmak için vermiştir sizede