Yaprakserkann canım anlıyorum seni eşin de çok üzülüyodur inan seni öyle görünce evladıniz için dimdik durun gelicek oğlusun yanında yatıcak böyle güzel şeyler duusun sezeryan biraz zor oluyo 1hafta ondan sonra sende gidersin belki yarin çıkar bi bakmışsın Allah çok büyük senin şuan çektiğin sıkıntılar misli misline en güzel haliyle gelicek stres yapma sadece bunu söylüyorum amlyt yerinde ağrır sütüm gitti diye üzülme kayısı kompostosu öyle getiriyoki valla anında şu içmeyi unutma evladin yanında değil diye kendini yıpratma o gelicek sende ona hazırlan balim gelmesede gelmesin sütun ikimizde saglikli olun yeterki mama yer üzülme balim inşallah dualarımdasin 😙❤