Semagnydi Merhaba hamiş anneler Asya hastanesine başladık doktor Aygün hanıma bu hastanede daha önce doğum yapan yada benim gibi sonradan başlayan var mı
ilknursarenacar Semagnydi ilk doğumumda o doktora birkaç kez gittim gereksiz yere serum istemişti. Sonradan da sezeryan isteyince bırakmıştım. Çatım dardı ama bebeğim de zaten küçüktü normal doğum yaptım.
Feyza_d Evet ben dogumumu asya Hastanesi’nde yaptım Aygün hanımda canımız doktorumuz çok memnunuz şuan ikinciyi düşünüyorum Allah nasip ederse yine Aygün hanımda olcak
Feyza_d Coynes şuan hiç bilgim yok en son 360 diye duymuştum yılbaşı sonrası zam geldi mi bilmiyorum ama çok paragöz bir hastane değil zaten çevre hastanelere göre çok iyi durumda
Semagnydi Coynes Aygün hoca instagram adresinden yayınlıyor suann 300 lira bazen dediğim gibi yayınlıyor %50 indirim diyor ben geçen ay ondan yararlandim 150 TL vermiştim
Semagnydi Feyza_d ben geçenlerde acile gittim Aygün hoca olmadığı için ilgilendiler fakat acil ücretini geri verdiler ve çok şaşırdık eşimle birlikte normalde ücreti almaları gerekiyordu ama geri verdiler paragöz olmadığına inandım
Feyza_d Semagnydi ben hamile kalana kadar hakan beydeydim hamile kalınca Aygün hanima geçtim iyiki de geçmişim oğlum 2.5 yaşında hala görüşüyoruz hala bir sorun olduğunda mesaj atıyorum cevap veriyor mutlaka bir süre sonra gönül bağı kuruluyor
Feyza_d Semagnydi evet hiç değiller ben erken doğum riskinden bir gece 2 gün hastanede yattım sadece bir serum ücreti ödedik (sabaha kadar kaç serum takıldı bilmiyorum) o konuda çok rahat gerçekten
alimerve Feyza_d mmerhaba o hastanede doğum yapmayı düşünüyorum hemşireler ebeler ilgi alaka nasıldı acaba sürekli gelip ilgileniyorlar mi odalar nasıldı