Ceroooss Kızlar uygulamaya göre 5+1 haftalık hamileyim 3 gün önce doktora gittiğimde sadece keseyi gördük önceki Bebeğimin kalbi durmuştu 7+5 haftalikken yoğun kahverengi akıntılarım oluyordu Progestan ve iğne kullanıyordum ama yine de kalbi durdu ve kürtajla aldılar şimdi yine çok az çok açık kahverengi Hatta sarıya yakın akıntılarım geliyor Ara ara Doktor randevuma da daha bir hafta var çok endişeliyim bir şey olur mu stresten ağladim az once
Mery60 Ceroooss gebelikte kanamalarda ya acile ya da doktorunuza gidin. Bazen yerleşme kanaması dediğimiz olsa da her zaman bu olmuyor o yüzden bana doktorum herhangi bir kanamada acile geç dedi
Feyza4 Ceroooss korkma canım kalkma gerekirse randevuna kadar eyilip yukarılara uzanma kendini yoracak bişey yapma stresten kaçın allahın izniyle bişey olmaz kucağına sag salim alırsın 💜🥰
iremiyy 5 haftalık gebe iken bende sadece keseyi görmüştüm onda endişeleneceğin bi durum yok, akıntılar da olabilir kahverengi lekelenmelerde olabiliyor normalde ama siz yine de doktorunuza başvurun stres yapmayın şimdiden
Feyza4 Mery60 lekelenme normal oluyor gerek riskli oldugu için gerekse yerleşme kanı lekelenme şeklindeyse hiç bişey yapmıyor acillerde benim düşük riski vardı Protestan yazıp gönderiyorlardı yinede korkuyordum neredeyse 3 güne bi acile ultrason a giriyordum allahıma şükür büyüdük biraz geçti🥰