Çatı muayenesi oldum ve hiç korkulacak birşey değilmiş. Çıktıktan sonra biraz ağrım oldu ama öyle şiddetli bir ağrıda değil. Belki bu durum doktorunuzlada alakalı olabilir onu bilmiyorum benimki gayet nazik davrandı. Gelgelelim çatım normal doğuma müsait değilmiş yani alt kemiğimde çıkıntılık varmış. Doktor istersen normal deneyebiliriz zorlanabilirsin dedi ama gelmezse sezaryen dedi. Açıkçası ben bu durumda riske atmak istemiyorum. Siz olsaydınız ne yaprdınız 🥺