Snm123 33.haftada tansiyonum yüksekliği olan alfamet içiyorum ama çok fayda etmiyor siz neler yaptınız nasıl düzeldi idrarda protein 280 çıktı tansyonum 13 10 genelde başımda ağrıyor alfamet ne zaman etki eder