Bugun 7+3 kalp atışını duyduk hamdolsun ,ama şimdi de hafif kahve leke gelmeye başladı ,doktor içte kanama alanı yok dedi duphostan diye bir ilaç verdi 1 hafta kullan dedi ,var mı bu durumu yaşayan daha önce 4 kaybım oldu 1 yaşayan kızım var ikinciye hamileym lekelenmler psikolojimi bozuyor elimde değil,İnşAllah br an önce geçer 🤲🤲Dua eder dua beklerim 🤲