yenibirannis Carpedym banada Dr adet bitiminden sonra 13.15.17 mutlaka değerlendir dedi bu ay değerlendirdik bakalım hayırlısı 🙏🤭
Yavuz123 Canım değerlendirmende fayda var bizde gün aşırı deniyoruz doktorlar genelde 12 14 16 18 diyor
Yavuz123 Dacmnt rica ederim ☺️ tabi ben genelde takip etmiyorum gün aşırı sürekli deniyoruz çünkü yumurtlama günlerini bazen anlayamıyorum denemekte fayda var benim şuana kadar hiç tutmadı çünkü ilişkiden sonra en az yarım saat ayakları dikip yatmam gerekmiş bu ay denedim bakalım nasip
Dacmnt Yavuz123 Aynen canım nasip en hayırlı vakitte nasip olsun inşAllah ben bi kere hamile kaldım kalbi durdu kürtaj oldum vardır Rabbimin bir bildiği..
Yavuz123 Dacmnt aynen öyle Rabbim bilir doğru zamanını Yinede rabbim aratmasın inşallah en kısa zamanda güzel haberlerle burada görüşürüz ❤️
Carpedym Dün 15.gündü değerlendirdik ama öncesinde yumurta akına benzer Bi akıntı geldi sizde artık doğru zamanmıydı bu sefer oldumu ne dersiniz, 🙏🙂
arirangg Carpedym Akıntın olduğu gün test yaptın mı? Muhtemelen günü tutmuştur, bende akıntı geldiğinin 2. Günü yumurtlama olmuştu