DNL23 kulak burun boğaza yönlendirdi burnumdan girdi baktı faranjit gözüküyor mikrop var dedi. Mecbur yazdı zararsız olanı. Kendi doktorum da onayladı. Yarın kontrolüm var ikisinden de. Ateşim düştü fakat boğazım kötü baya. Öksürük var. Sonradan arttı. Bakalım onun için yarın ne yapacağız. Hamileliğn başında covid oldum sonunda bu iş çıktı. İnşallah bunu da atlatırım. Tek korkum sezaryen sonrası dikişlerim zorlanır öksürürken.