Ozge-Ka cicek_acabey bebeğin bütün organlarına detaylı şekilde bakılıyor herhangi bir hastalık var mı diye. Zorunluluk diye birşey yok ama gerekli bir kontrol bence.
Merve_tna cicek_acabey sana kalmış bişey tabi mesela ben tarama testlerini vs hiç yaptırmıyorum ama detaylıya girdim şuan ikinci gebeliğim yine sadece detaylıya girmeyi düşünüyorum
poyrazin_annesi28 cicek_acabey Allah korusun bebeğin iç organlarında uzuvlarinda sıkıntı varsa herşey çıkıyor ortaya. Gidilmesi gerekiyor