Yasemindemirtas Kızlar antibiyptik kullandım tam gecti derken yine basladı enfeksiyon. Sürekli çamasır değiştiriyorum nemli bırakmıyorum orayı. Neden böyle oluyo bilmiyorum :( artık bıktım kurtulmak için neler yapıyosunuz?
Dodoveannesi Su dışında başka bir içecek tüketmeyin. Ayaklarınızı sıcak tutun. İdrarınızı asla tutmayın, hemen tuvalete gidin.
Yasemindemirtas Kasıklarım çok agrıyo :( erken dogumu tetiklicek diye cok korkuyorum daha 28 haftamdayım
Alpoy Yasemindemirtas canım o bendede sürekli oluyor enfeksiyondan kasık ağrısı yapıyor ilaçta kullansan gecmeyince geçmiyor bol bol su iç ayaklarına patik giy
Yasemindemirtas Alpoy içmeye calısıyorum canım. İki kat ta corap giydim. İlaç falan işe yaramıcak galiba gercekten de tek care su içmek :