_dilara8mustafa_ Hanımlar merhaba hamilelik sürecinde saç boyanması kesilmesi doğru değil deniliyor. Sizler ne düşünüyorsunuz. Boyatan ya da kestiren var mı aranızda?
mommytobe_ _dilara8mustafa_ sac boyatmak kimyasal onu anlarim da hala sac kestirmenin kotu oldugunu dusunenler var ona cok sasiriyorum. Bu kadar takilmayin hurafelere
KeremikoBayky _dilara8mustafa_ kestirilebilir ama boya ne olursa olsun kimyasaldır hem cilde temas eder hemde solunur o yüzden 9 ay boyasız durulabileceğini düşünüyorum ama saç boyanabileceğini düşünen doktorlar var
Mihribancglr _dilara8mustafa_ ben hamileyken çok kestirdim saçımı evde kendim boyadım defalarca bir sorun olmadı tabi doktorunuza danışın
Bal_1604 _dilara8mustafa_ doktorum geçen hafta kendi söyledi saçını kestirebilirsin batıl inanç diye 😌 öyle bişey yokmuş yani
Umrangunes Ben yeni kestirdim daha. Hamileyken sac kestirince bebeğin ömrü kısalırmış öyle diyorlar da bana cok mantiksiz geliyor açıkçası ☺️ boyamada 4. Aydan sonra yapılabiliyor sanırım emin değilim yaptıranlar var
_dilara8mustafa_ Umrangunes bende kestirmeyi düşünüyorum ama büyüklerimiz sağolsun bir sürü şey söylüyorlar dediğiniz gibi 😂🤭
_dilara8mustafa_ mommytobe_ kesinlikle bende öyle düşünüyorum boya vb işlemler sıkıntı olabilir ama saç kesilince çocuğun ömrü kısalması vs garip