aysenur-y1 Merhaba nasılsınız? Nasıl gidiyor? İkili test yaptırdınız mı? Ben biraz hastayım onun dışında iyiyim bulantı ve koku hassasiyetim azaldı sadece öksürükten kasığım ağrıyor, siz nasılsınız
Elifdamlayildiz Merhaba bende 11 haftaya yeni girdim daha doktor kontrolüne gitmedim ama ikili üçlü falan hiçbirini yaptırmak istemiyorum ki bence gereksiz onun dışında bulantı ve kusmaktan artık halsiz düştüm kalkıp yemek yemeye yapmaya bile halim yok 😕
Nurcan_er123 aysenur-y1 Ense kalınlıgını bakıyor burnuna baktı kafa tasıma baktı uzuvlarına baktı devlete gittim ben 10 dakika kadar bakmıştır