Evet arkadaşlar kimyasal gebelik banada ilk gebeligimle beraber merhaba dedi 😅 Aralık’ta çatlatma iğnesi ve klomenle tedavi uygulandı Ocak ayının ilk haftası hamile olduğumu öğrendim 2 günde bir değer artışına baktık güzel gidiyordu ama başından beri lekelenmelerim vardı ve artık gitgide pembe kırmızıya dönmeye başlamıştı ama değer artıyordu dış gebelik olmasından çok korkmuştum okudukça gerçekten rabbim kimseye yaşatmasın ama çok şükür kanamam başladı ve değerim düşmüş zaten gerçekten aşırı bir kanama ve pıhtı düşüyor normalde adetlerim böyle olmazdi ve hafif bel ağrısı ve hafif karın ağrısı yapıyor umarım icersi güzelce temizlenir ve hayırlı sağlıklı bir evlada kavusurum ❤️🙏