Tgbizmir ben özel ekol hastanesine gidiyorum.
Op.dr sadık sözdinler
515 tl muayene parası olmuş artışla dogum da 14.500 tl olmuş
Doktorumdan cok cok memnunum çok dinamik cok keyifli rahat ve asla insani germeyen birisi. Tavsiye ederim mutlaka ve gereksiz para harcatmiyor kan testlerini devlet hastanesinde yaptiriyor gitmeye gerek kalmadan whatsapptan atinca herşeyi ayarlıyor. Sadece ikili tarama testi yaptırıyor 3lu 4 lu test sorun gormedigi surece asla istemiyor. Bi o zaman para harciyoruz bir de detaylı ultrasonu mutlaka istiyor hem kendi bakıyor hem prof. Dr kendi alaninda birine baktirmamizi istiyor gozden bir sey kaçmaması için onun haricinde her ay muayeneye gidiyoruz 5 gun icinde gidince ucretsiz bakiliyoruz dogum parasinin icinde de kuaför imkanından tut oda süsleme fotoğraf cekimi anne bebek ilk muayene gibi bir cok sey var