Minigim38 Kızlar neden böyle oluyor sanki dili damağına değiyor cuk cuk ses çıkıyor. Göğsümü tutamıyor diyeceğim ama biberon emerkende bu ses çıkıyor napacagim🤷♀️🤷♀️bi kaç kişi damağı düşmüş diyor o ne demek
ipek-karadag80 Minigim38 Canım benim ilk bebeğim de öyle olmuştu damagi düşmüş demişti doktor korkacak birşey yok onu çekiyorlar bana öyle demişti yani devamlı emerken acidigi için ben sürekli çekiyordum göğsümu ondan dolayı olmuştur demislerfi
2022bebeki Minigim38 Tam göğsünüzü kavrayamadigi hava yuttuğunu gösterir diyor emzirme danismanlari. Kahverengi kısmı tam tuttuğundan emin olun isterseniz çekip birakmayin
ipek-karadag80 Minigim38 Bizim burada bir abla var çocuğun gazını feln okuyor ona gittik işaret parmağını damağına koydu bebeğin danagini yukarıya doğru ittirdi sonra hemen düzeldi elhamdülillah bana da gösterdi bir defa daha düşmüştü ben kendim çekmiştim 🥰