ardaada Cicek2020 Suat süphan erşahine gidiyordum ve doğumumu da o gerçekleştirdi şimdi rutin kontrollerime de onunla devam ediyorum
Cicek2020 GiGi1 ben maviş özge gediğe gidiyorum memnunum . En son sezeryan 18 bin normal 15 bindi ama zam geldimi bilmiyorum.
Cicek2020 Bal_1604 valla temmuz başıydı sanırım. siz sormadınız mı fiyat ? Benimde 5 agustosta sezeryan olacak.
Bal_1604 Cicek2020 yok henüz konuşmadık pazartesi günü konusucaz ama eşim normal doğumu 18 bin olarak duymuş