Büyük, aşırı önemli bir şey oldu mu anlatılmalı bence. 1.5 yıllık evliyim eşimle çok sorunlar yaşadık, kayınvalide tarafım la ara sıra birkaç şey oldu ama asla anlatmadım anneme, aileme bilmezler. Akıllarının hem bende kalmasına sebep olurum hem de basit şeyleri anlatırsam eşim, ailesi gözlerinde küçülür yani