Hayat-07 Kızlar dün 10. Hafta kontrolüne gittik ama doktor hiç bişey demedi nerdeyse çok moralim bozuldu sizde neler dedi doktorunuz ?
Tiiffany Hayat-07 bende devlete gidiyorum. Daha ufak oldugu için bana da pek bişey demezdi. Bebegin her yerini inceler Saglıklı gayet iyi derdi. En sonunda kalp sesini dinletir o kadar. İlerleyen zamanlara dogruda kg soyler
Bsealc Hayat-07 ben o haftalarda özele gidiyordum doktorum çok ilgiliydi her şeyini gösterip anlatıyordu şimdi devlete geçtim bu doktorumdanda memnunum devlet özel gibi olmuyor tabi ama 2 ay kaldı doğumuma 😌