Kızlar selam 🌸
Bebeğim 4 ay 10 günlük düzeltilmiş 2 ay 10 günlük 90 cc mama içiyor daha doğrusu 30,40,50 değişiyor ama doktorumuzun belirlediği miktar 90 cc şimdi benim sizin önerilerinize ihtiyacım var 🙏🏻
Hipp marka mama kullanıyorum ama bebeğim nedense sık acıkıyor biliyorsunuz mama anne sütü gibi de değil sık sık zamansız vermek sindirimi zorlaştırıyor sağlıklı değil doktorumuz böyle söylemişti açıkçası mamadan memnun değilim özellikle son zamanlar da bebeğimin kilo alımı da yavaşladı bugün doktor kontrolünde 10 gün önce 4950 gram olam bebeğim 5000 gram çıktı.
Kilonun önemi elbette yok ama 10 günde neredeyse hiç kilo almamış aylık olarak hesaplandığında da 600 gram almış doktoru ayına göre sınırda dedi. Mama önerisi istiyorum mama değiştirmeyi düşünüyoruz bebelac hariç bebeğim onu hiç sevmedi 🤍