Daha hamile kalmadan almaya başlamıştım açıkçası bir taraftan iyi ki almışım diyorum çünkü fiyatlar çok arttı ama bir taraftan da keşke almasaydım diyorum çünkü bir sürü şeyi yaz aylarında almış oldum ve şu an doğuma çok az var bebeğin herşeyini fazla fazla almışım ama mağazaları baktığımda çok çok güzel yeni gelen şeyler görüyorum keşke bekleyip bunları alsaymışım diyorum. Belki de mantıklı olan hamileliğin başında pahalı şeylerini alıp kıyafet gibi her zaman alınan şeyleri sona bırakmak